Den funkar!

bloggen är tillbaks!! :) Nu har jag insett hur beroende (?) jag faktiskt är av att blogga, hoho! Fast nu har jag glömt bort allt jag hade tänkt att jag skulle skriva om..
Meeen i alla fall .. det roligaste i morse var att det stog i tidningen att de skulle ha en liten idol-uttagning här! (typ så som de gjort när de gått ut på stan). Haha, och jag gick på det först (-8 Sen sa mamma att jag skulle tänka på vad det är för dag idag..och läsa lite noggrannare! Och ja, då stog det bland annat att man inte fick gå för nära jurymedlemmen för att han inte skulle bli förkyld, och att man var tvungen att skänka 30 kr till BRIS, haha!
April April jag är nog en dum sill..öh, haha!

Och idag fyller mitt aprilskämt till lillebror år, så grattis Anton som blir tonåring idag :)
Nu ska jag fika!

Förresten så lyser solen, det är varmt, fåglarna kvittrar, åren är på väg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0