EMD

Lika bra att jag skriver om helgen nuu, annars blir dte aldrig av ;)
Farfar körde mig till mcdonalds i lördags morse där malin och hennes föräldrar hämtade upp mig! :) åkte till malmö, och på vägen berättade malin att de skulle till hässleholm först, så vi köpte biljetter dit, och satt och väntade ett tag på stationen :) sen tåg till hässleholm! och buss till västerskolan och bilcentrum (vaddå bästa timingen?!). Jag kom där med min resväska xD måste sett lite kul ut! träffade ellen, janni & emma däär :) satt och väntade lite, åt gratis korv och tårta, hihi. Sen kom även lova & hennes mamma :) Lite mer väntan och sen var det dags för uppträdande .. sjuuuka danny ..plutt! men det var braaa! nya låtar också :) sen var det signering! vi kom fram ganska fort (:O) skriva på singeln, kort och kram .. han är bra! :) sen var vi tvugna att gå ner, men gick upp sen igen ..
"Erica .. med C! ..... öh .. eller K?"
"Haha C ;)"
"Jaa! *börjar skriva*"
"Öh, vad sa jag nu igen .. K?"
sötnos xD "Till Erica, mycket kärlek till dig"  och till malin .. "syltbarn" haha! <3 och på min såndär "bil-lapp"
"ska jag skriva på den här? :o"

Och så kram .. vaddå att jag stog och viftade med armarna (-8
"betyder det där kram eller?" haha!
så skulle lova ta kort, och vaddå lååååång kram .. men det är bra! lycka.

Sen var det dags för oss att åka vidare mot vårt riktiga mål, Ronneby! Fick åka med lova & hennes mamma :) och vadåd att vi skrattade en massa , haha! :)
Sen letade vi upp vandrarhemmet .. riktigt fint! åkte och handlade lite och sen gjorde vi oss iordning för kvällen. Gick till Ronneby brunn och lyssnade (utanför) när de repade :) sen var det insläpp vid nio, lite mer väntan och sne var det dags! Jääääättebraiga konserten, hade fett ont i halsen efteråt, hoho. Jobbigaste bakom också, stog och klappade händerna framför mitt ansikte -.- men det var bra ändååå ;D
Sen gick vi ut, töntar som stog o kastade saker på fönstret! Men till slut kom de ut.
"Har du sett min ölmage? :D"
"Öh jo, eh, jättesnyggt.."
"Är du gravid eller?"
haha!
Sen åkte de och vi traskade bort till hotellet .. var lite depp just då .. men ah!
Erik var .. full?
"Din mamma, min mamma, vår mamma :D" "Du ska få den här av mej, för du är en vacker tjej, men nu ska jag gå hem till mej!"
satt där ett tag tills emmas mamma kom o hämtade ellen, janni & emma :) sen traskade vi till vandrarhemmet och sooooov! tydligen var dte några högljudda töntar där på natten, men jag hörde inget (a) haha, djup sömn?
Upp tidigt, och bästa frukosten på ronneby brunn! :) lova fick bacon! xD och vaddå att det gick värsta ryktena om deras festande där xD
men yees, sen var vi tvugna att åka hem ...
tack snuttisar för dne här helgen, ni vet att jag älskar er <3

(nån bild kommer ;D)

puss&godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

åh palla att Ronneby ligger ÄNNU närmare mejj (a)

2008-04-15 @ 12:01:27
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahaha, asså han får inte dela på min mamma, så det så! hahaha, han är kul när han är full, säger bara ROCKBJÖRNEN! :O hehehe, söto :)
ja, tack för en bra dag!
pussokram

2008-04-15 @ 12:08:52
URL: http://flumemmaaa.blogg.se
Postat av: Lova

Bästa helgen på länge! Tack sötis!

2008-04-15 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0