Hemma

Hemma från lägret nu :) eller jaa, kom hem vid halv fem, men har inte hunnit blogga ;) Det har varit riktigt mysigt! Jag är väldigt väldigt trött, men det har varit kul :) Åkte (:00 (!) igår, kom fram, åt frukost, hade lektioner, planerade lekar, lekte lekar, påskvandring, mässa, kvällsmacka .. prat & mys hela kvällen, gick och lade oss vid halv tre tror jag. Upp igen halv åtta, gick och väckte konfirmanderna med kastruller :D hihi! Åt frukost och sen fick vi faddrar gå och lägga oss nån timme igen :) Vid halv tio vaknade vi av att konfirmanderna kom in och slog på kastruller -.- haha! hämden är ljuv ;) sen var det lite lektioner och till sist poängpromenad :) Buss hem och sen fick vi gå hem från kyrkan!

Nu ska jag se på anna pihl och sen ska jag sooooooooova .. i min egna säng! haha! Imorrn måste jag upp tidigt, ska gå ut med Legolas och pappa fyller år ..
ha en bra kväll!
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0