lalala

hejsvejs! ingen uppdatering i helgen vilket berodde på att jag & malin (träffade sen även lova, ellen, janni & emma) åkte ner till hässleholm och ronneby , för att se EMD ;) först signering i Hässleholm och sne uppträdande i Ronneby .. sov på ett mysigt vandrarhem! Men mer orkar jag inte berätta just nu, för jag är fortfarande inte klar med mitt biologi-arbete..

image372

du är braa .. även fast jag kände mig lite besviken i slutet så var det ändå bra!! måste allid ha ett tag på mig för att tänka igenom allt. för det var faktiskt bra! tror jag måste lära mig att inte ha så höga förväntningar, det kan inte bli perfekt .. och jag tror ändå han uppskattar det, jag hoppas verkligen det. Ja, såklart han gör ..!
Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: malin

klart han gör

2008-04-14 @ 20:28:02
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: Anna

men åååh, va söt bild :O ser gosigt ut ;p

2008-04-14 @ 22:00:10
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0