Roligaste

Haha, kom på att jag måste dela med mig av det roligaste av vår runda på stan ;) Vi köpte glass, och så gick jag, agnes och legolas och satte oss vid ett bord. bordet och stolarna var fastsatta i marken och gick alltså inte att rubba. därför skulle vi retas lite och sätta oss vid ett bord med endast tre stolar ;) så när lova och mikaela kommer dit. Lova: "Men det finns ju bara tre stolar!:O" Erica: "Men du kan väl hämta en till dig? :)" Lova: *Går fram till en man som sitter vid bordet jämte, tar tag i en stol* "Är den här ledig? :)" Mannen: "Öhh.." Lova: *Tar tag i stolen och försöker lyfta iväg den!, försöker en andra gång, upptäcker att det inte går* "Men hallååå vad taskiga ni är!" Erica: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAA" Lova: "jag hatar er!" Mannen: *småskrattar* Haha, det var sååå kul! ;) nää bedtime ;) sov så gott!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha!!! klockrent!

2008-04-29 @ 12:10:06
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0