News

heeey!
kände att det var dags att skriva lite nu igen. är vääääldigt oaktiv överallt, men jag hoppas att ni ändå vet vart jag finns :)
Igår hände en hel massa, haha. Först var jag och klippte mig och slingade håret. Liiiiiiiite förändring där, hoho. Men jag är nöjd. Ni ska få se bild sen ;)
Sen åkte vi till Varberg och köpte dator! Så nu har jag äntligen min bärbara :) hihi. Blev inte en sån jag tänkte först utan en från elgiganten. Riktigt nöjd! Har dock inte möjlighet att sitta vid internet där för det mobila bredbandet kommer först på måndag! Och sne hittade jag även skor som jag letat efter en hel evighet. Ett par vita adidas med gulddetaljer! Kan nog få se dem också sen.
Och sen fick jag lite nyheter om en sak, och det kommer bli braaa!
Ska fixa bilder nu. Återkommer om en stund ;)
puss&love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0