Ny vecka!

då var det söndag kväll igen. ångest? nja, inte så värst. Ska faktiskt bli ganska kul med en nya vecka. Tro nu inte att jag är värsta pluggisen som längtar tillbaks till skolan. Så är det faktiskt inte, men än så länge är allt så nutt, så det är faktiskt kul :) och på torsdag ska jag köra traktor för första gången. Kan tänka mig att det är rätt många av mina vänner som inte kan tänka sig mig i en traktor, men jodå! ;) Lite nervöst är det allt, men om alla andra klarar det så ska väl jag också göra det? Och jag ska för säkerhets skull förtydliga ännu en gång att nej! jag ska inte bli bonde! vet inte huur ofta jag får den frågan! men jag läser naturbruk-djurvård och ska antagligen läsa vidare till djursjukvårdare. Så nu vet ni det ;)

Lördag blir också en riktigt kul dag/natt! Har nog fortfarande inte fattat att det är på hemmaplan ;) haha! Men det blir bra!
Skriver kanske lite senare!
love
e

Kommentarer
Postat av: lovisa

tack älskade du!!

jag hoppas verkligen att vi ses snart..! <3

2008-08-25 @ 20:28:18
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0