Lista ;P

Namn: Erica Evelina Johansson
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej
Längd:  1,67 kanske
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Brunt med lite blont, haha.

Är du kär i någon: Lite kanske
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland hade det vart bra att bo i en storstad, men Falkenberg duger än så länge
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: Det kan väl inte jag svara på heller
Dricker du cola: Jaa, ibland
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Olika! Just nu garnier fructis
Vilken parfym använder du: Oftast Alyssa Ashleys Vanilla
Vad är du rädd för: Spindlar. Att förlora de jag älskar
Gillar du att tvätta: Jag brukar inte tvätta
Gillar du Berg-och-Dalbana: Mjaa, haha, inte för läskiga!

Senaste...

Film du hyrde: Mamma mia
Film du köpte: ?
Låten du lyssnade på: Just like that
Låten du har i hjärnan: Kiss you all over
Låten du laddade ner: ?
Personen du ringde: Hem
Tv program du tittade på: körslaget  nuu, haha
Personen du tänkte på: (a)

För eller emot...

Långdistansförhållanden: beror väl på
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Teenage smoking: emot
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: haha, det väljer man väl själv
Köra onykter: emot!!!
Förhållanden: för

Favorit...

Mat: tacos, fetaostsallad
Låt: I detta ögonblick, "just like that"
Sak att göra: reeeesaaa! umgås med underbara vänner
Sport: agility och dans
Dryck: iste
Kläder: åh! nån av mina klänningar, haha
Film: svårt!
Bil: haha jag vet inte

Har du nånsin...

Gråtit över en pojke: yes
Gråtit över en flicka: yes
Ljugit för någon:  ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej

Antal...

Gånger du varit kär: kanske två...(?)
Gånger ditt hjärta brustit: aldrig riktigt..
Hjärtan brustit på grund av dej: ??
Personer från grundskolan du har kontakt med: några!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha en del
Ärr du har på kroppen:
två

Ska bli skoj: nyår!!
Ska inte bli skoj: att börja skolan
Sparar till: inget speciellt just nu
Väntar på: nyår
Pålägg som gäller: beror på
Dagens dryck: vatten

Senaste...

Bok du läste: it-girl
Personen du fick mail av: ?
Personen du fick brev av: min brevvän för flera år sen
Personen du fick sms av: malin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpt: ett par stövlar


Vad har du gjort idag: middag med släkt, vart i stan, tränat
Var det kul: helt okey
Hur tidigt steg du upp: halv tio
Gillar du att slåss: haha?
Vad ska du göra ikväll: umgås.
Är du seriös:
ibland
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: lite i huvudet
Använder du hårspray: ja ibland
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: one tree hill!!!

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: nja ibland måste man ju ha det
Är du glad nu: hyfsat
Var du glad igår: jadå
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej
Vad dansar du till: all möjlig musik
Stockholm är: underbart
Göteborg är: underbarare och fullt av minnen
Kan du sjunga: nejnej. men jag önskar jag kunde
Mer värt än guld: underbara älskade vänner
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien, USA

Kommentarer
Postat av: ellen

åh ellen måste sno, eller har tråkigt :O

2008-12-30 @ 23:28:16
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0