Älskade Saknade Du ..

Idag skulle min Älskade kanin Rasmus fyllt 8 år. Den 8/2-08.
Men som en del av er vet, finns han inte längre..
Jag saknar honom otroligt mycket! Jag minns första gången jag såg honom som om det vore igår! Jag var bara 7 år, och han och hans fyra syskon var det sötaste jag någonsin sett, jag minns också vår första kaninhoppningstävling.. vi hade förbrett oss noga, och det gav resultat..2:a & 7:a i de olika klasserna, och dessutom fick vi ett hederspris :) Vi älskade det båda två..!
Vi hade en ganska lång karriär..med ett tiotal första priser och ett 30-tal placeringar. Men efter ett tag kände jag att han inte tyckte det var kul längre, han fick bli pensionär ;) Istället hade vi år av mys & hoppning i trädgården. Jag kommer aldrig glömma den gången han hoppade rätt i dammen (men som tur var kom han upp direkt) och jag saknar vad vi hade tillsammans, det bästa jag visste var när du kom upp och satte dig i mitt knä, eller när du buffade på mig i ansiktet med nosen, eller när vi låg och läste tillsammans, eller när vi lekte följa john i trädgården.
Han var den bästa vän man kunde tänka sig, han fanns alltid där och tröstade .. Han var helt enkelt bäst!
Och jag hade nog inte vågat tänka på att han en dag skulle lämna mig..
Men jag är såå tacksam över allt han gett mig, jag kommer alltid älska honom, och aldrig glömma honom.
Han ÄR Kärlek.!

Jag hoppas du har det bra hos de andra änglarna..!

image327

image328

Kommentarer
Postat av: Lova

ÅÅÅh min älskade erica! om du hade sagt något idag... men jag förstår... vi finns här för dig om det är något!

2008-02-08 @ 21:57:21
Postat av: ellen

men fy! det är såå sorgligt :/
och den översta bilden tyckte jag var jätte gullig!

2008-02-08 @ 23:50:30
URL: http://ellennn.blogg.se
Postat av: cassie

aw, sweetie :/
finns alltid har if you need me :*

2008-02-09 @ 13:59:44
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: cissi

Det är så svårt , har hänt så för mig massa ggr .. det är så
tråkigt, förstår dig precis ...!¨
Söta bilder(L)
Love You..
PUSSAR(L)

2008-02-09 @ 15:07:19
URL: http://cissiclaussen.blogg.se
Postat av: Fatma

Beklagar sorgen ;(

2008-02-11 @ 18:47:06
URL: http://www.fatmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0