heldag i götet

yesbox heldag i götet vart det idag :) det var myys! först var jag, mamma & anton på universeum, var la heelt okey. har ju vart där innan så det var la inget nytt precis, men ganska kul ändå..såg när de matade hajarna! :P
sen blev det en liten sväng in på femman :) (var på monki också .. och hittade en jättesöt t-shirt .. ingen aning om varför jag inte köpte den, haha) hittade en del grejjer iaf! en blommig sjal från H&M, en randig tunika från gina, ett långt svart linne från gina & en blommig tunika från cubus!
Orkade inte kolla så mycket .. var redan dööd i fötterna! Men iaf, sen åkte vi till kungsmässan för vi skulle äta på "taco"buffén där :) hann in på H&M en sväng där också .. och hittade en svart "skinn"jacka på barnavdelningen, 149 spänn! :o så nu har jag en svart också ;)

och idag kommer aaaaaagnes hem från london :)! och snart är det mååndag och då kommer cäääääsie hem ;D
nu ska jag dricka milkshake .. puss!

Kommentarer
Postat av: Lova

då kan vi ha våra svarata samtidigt så blir vi ascooola;)

2008-02-20 @ 20:00:25
Postat av: cassie

jag kommer inte hem pa fredag ;o haha! jag kommer hem pa mandag :) Saknar dig (L)

2008-02-21 @ 16:50:57
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0