Onsdag

heeeey!
hemma från skolan nu, sköönt! eller har hunnit med att vara i stan också .. skulle vattna hos farmor & farfar ;P
Idag hade vi sovmorgon..tills klockan 9. Men men dumma lilla jag gick ändå upp kvart i sju, cyklade iväg kvart i åtta, och undrade varför kompisarna aldrig kom..tills jag kom på att det var sovmorgon..ååhh! menmen, cyklade hem och kollade på gossip girl iaf :)

Och nu blir det nog inget med Christoffer för mig på lördag ändåå.. jag, mikaela, agnes & lova ska antagligen va med i lokaltidningen, nåt om melodifestivalen :P haha. Lite tråkigt att missa honom när han är här, i lilla falkenberg liksom, menmen.

Nu måste jag plugga lite spanska (prov på fredag) och skriva jobbansökan till sommarkyrkan..puss!

Kommentarer
Postat av: Agnes

DET ÄR VÄL INGET PROV?????

2008-02-27 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0