Shoppat!


Hejsan! :)
Mår lite bättre idag i alla fall ..
Och jag tyckte Danny skötte sig väldigt bra i let's dance igår också ;D eller vad säger ni? vem är er favorit?

Var i Halmstad en sväng och shoppade litegrann :) Hittade massor med grejjer jag vill ha, men jag måste verkligen spara pengar just nu..! men en del saker blev det ändå, hehe.
Ett par svarta tygskor från H&M 98 kronor (hade presentkort), Ett par blå jeans H&M 398:-, ett par lite mer rejäla,vita tygskor från Dinsko 198:-, en röd "puffig" t-shirt från GinaTricot 129:- och en grön klänning från GinaTricot 149:-
Så jaa, det blev visst en del ändå.. Men jeansen behövde jag verkligen för ett par av mina har gått sönder..sen kanske det inte var sådär jäääättenödvändigt med två par skor, haha, men jaja! Jag shoppade faktiskt ingenting i Stockholm ju ;)
Får se, kanske till och med lägger in bilder sen, eller imorrn ;D

Hade ganska många läsare igår också, det är alltid lika kul! :D Men det hade varit såå himla kul ifall ni kunde skriva vilka ni är? och hur ni hittat hit? :)

förresten så är jag gladgladgladgladglad! ;D

Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Lova

Sötis! Skojj att du är glad! Något speciellt som har hänt ? eller diggar du bara livet ?!;)

2008-02-09 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0