TV

Ojj, jag har visst bloggat rätt mycket idag ;P men det är väl bra .. eller? haha. Mitt ben gör bara mer och mer ont .. usch! Tror nog jag måste pallra mig upp till skolasköterskan imorrn. Åh, jag hatar sånt. Jag hatar sjukhus, Jag hatar tandläkare...okey, skolsköterskan är inte lika farligt, men ändå. Och jag hatar när man är hos doktorn och ska beskriva sin smärta .. det är ju för tusan omöjligt! x)

Nu ska jag se på Anna Pihl .. riktigt bra, tycker jag (: Nån annan som ser det?

Och jag älskar mina underbara flickor, har ett behov av att visa det oofta, men verkligen, det är alltid ni som förstår när andra inte fattar ett skit. Ni är guld!
Och puss på alla söta läsare jag haft idag :)
/ Erica

Kommentarer
Postat av: cassie

har också behov av att visa&berätta det ofta! man blir mkt känslosammare och försiktigare, och rädd för att man kanske förloa någon

2008-02-25 @ 22:43:11
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0