Dagen

Hellu :)

Idag har vart en sköön dag, jag gillar helg!!
Sov länge hos Lova (längst av alla :O!!)
Sen var det hem & plugga lite engelska ..
och sen var jag hemma hos mormor och morfar .. mormor har precis kommit hem från sjukhuset ..
Efter det har jag mest softat, eller jaa .. min hjärna kan inte riktigt koppla av, har fått koden och det till gymnasievalen & jag hatar att jag är så osäker, och jag hatar att det inte är lång tid kvar tills jag måste välja, och jag hatar att det finns fördelar & nackdelar med allt, och jag hatar att jag för det mesta inte kan sova bara för att jag måste ligga & tänka på hur jag ska välja .. lite smått jobbigt!
dessutom har mina ögonfransar brutits! och jag fattar inte hur! tvättade bort mascaran lika noga som jag brukar göra .. nån som vet om det finns andra anledningar till varför de bryts? =/
Som tur är var det bara "halva" raden, så dte syns inte så mycket.

Nu ska jag se någon film vi hyrt :) Hoppas ni har en bra kväll!
Och justdet, har fixat lite med min myspace .. så kolla in www.myspace.com/ericaao och adda mig ;D

Tjingeling! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

aaa de var dom VERKLIGEN!! =))

2008-01-12 @ 22:33:47
URL: http://ceciliassport.blogg.se
Postat av: Sassa

tack :)
jag kmr i håg hur jobbigt de var att veta vad ja skulle välja.. hoppas du hittar de som passar bäst :)

2008-01-12 @ 23:53:12
URL: http://saasssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0