Gossip Girl

Hejsvejs :)
Jag hann faktiskt med allt! Har skrivit ut både So:n och engelskan nu :) dock orkade jag inte kolla igenom engelskan så mycket, kommer säkert ah en del slarvfel, men jag är sjuukt trött, så jag orkar inte =/

Aerobicsen gick braa, roligare nu när man kan stegen ;) Men det var liite jobbigt att cykla ner till stranden, menmen, mer träning juu ;P

Såg på Gossip Girl innan också! (Är nog inte precis ensam att blogga om det nu! haha) och jag tyckte det var bra! Riktigt bra! Sen är det ju såklart svårt att veta efter första avsnittet liksom .. men ah, det verkar va väldigt bra!!
Fick hem första & andra boken från cdon idag också :) Hade dock hoppats de skulle komma tidigare så jag hann läsa ut första boken innan premiären, men icke ;) Fast jag har läst den en gång, fast det var längesen..

Det stora problemet är bara att det här är sista veckan vi har kanal 5! :O Jag veet, helt sjukt, jag kommer inte överleva! :P Men tydligen så är femman för oss tillsammans med massa onödiga kanaler som vi aldrig kollar på..
så Lova & Mikaela, jag kommer hem till er och ser Gossip Girl och grey's Anatomy iaf! haha.

Imorgon ska jag klippa mig! :) Ingen stor förändring .. klippa luggen, resten en bit kortare, lite mer uppklippt, som vanligt ungefär ;) Men jag har faktiskt funderat på om jag kanske ska göra mörka slingor nästa gång istället för blonda ? :S kanske .. får se ;) haha!

Och det får inte bli storm & oväder på fredag! =/ Nejnejnejnejnej snälla!!

Nu ska jag läsa :)
Puss & Godnatt !

image325

Kommentarer
Postat av: Anonym

gossip girl var jätteBRA ;)

2008-01-29 @ 21:42:37
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: DIN LOVA!

Jajajaj! KOM HIT Å KOLLA PÅ TV:D:D:D JAJAJAJAJ! Om du ska ha
mörka slingor... JAJAJAJA! Hade varit lite skojjigt:)!

2008-01-30 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0