Hopplösa ..

Jaa, hopplösa är ett ord som beskriver min klass rätt bra! Aldrig kan vi komma överens om något, eller komma till ett beslut överhuvudtaget. Att säga att det går dåligt med förbredelserna till alla Hjärtans Dag-Showen vore en underdrift! Vi kan helt enkelt inte bestämma nåt! Eller vad sägs om att vi gett upp att försöka välja tryck till klasströjorna?! Våra lärare ska göra det .. hmm...men vem vet, det kanske blir bättre?
Annars tycker jag vi skulle tagit 'Vi är som grodor utan ben - hopplösa' Så sant som det är sagt ;D

Och idag gjorde jag muntligt nationellt prov i engelska!! Tillsammans med Hanna.S .. jag tror faktiskt det gick helt okey .. VG hoppas jag iaf! Tyckte faktiskt jag pratade ganska bra .. förutom att jag var ganska nervös så det blev en del stakningar .. och i början använde jag liite fel tidsform .. och så råkade jag säga ett ord på svenska två gånger x) Men på det hela taget gick det braa, och Poa verkade nöjd i alla fall, så jag hoppas det var bra :)

Och så hade vi bild! Bild är kuul, älskar att slappna av och måla! :) Även fast jag inte är så duktig så tycker jag dte är kul..! Just nu håller vi på med kladdkritor .. vi har klippt ut en liten, liten bild i en tidning, som vi ska göra en förstoring av på ett svart papper, med kladdkritor! Pilligt och rångligt, men kul!

Det här blir nog sista bloggen innan det bär av till huvudstaden, bloggar på söndag :)
Ha en bra Helg, Sötnosar!!

image326

Sandra-Pandra :) Haha, hon ser ut som en riktig tjockis..men det är all päls! Hon är faktiskt smal, haha!

PussPuss
Erica

Kommentarer
Postat av: Sassa

haha, det tyckte jag med vi skulle ha på våra klass tröjor :) men vi kom inte lverens så det blev inga för oss (Y) haha

2008-01-31 @ 21:10:06
URL: http://saasssaa.blogg.se/
Postat av: Emma

vilken fin bild :)

2008-02-01 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0