Ingen återvändo..

nää, nu finns ingen återvändo (typ inte iaf) mina gymnasieval är gjorda, kvittensen är utskriven, och imorrn ska jag lämna in den .. men jag tror det känns bra .. eller jag vet inte, är det normalt att känna sig såhär osäker?! Men JA, det kommer bli bra! :)
1. Munkagård, Djurvård
2. Samhäll-Turism
3. Natur

Sitter just nu & glor på tv .. och läser första Gossip Girl-boken, gryyymt bra !! Jag är en riktig läslus, haha! Har jag väl börjat läsa en bok, mååste jag fortsätta läsa & läsa .. jag som hade tänkt spara den till tååget på fredag..! menmen, får väl ta andra boken dåå ;)
Har ni någon favorit-bok? :D
Mina är nog Harry Potter-böckerna! (såklart) och .. Katarina von Bredow skriver bra böcker! Som Knappt lovlig, Expert på att rodna, Hur kär får man bli .. osv.. ;)

Jag vill ha fredag nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :) jag är bara sjukt rädd att det kommer bli värsta oväder, som dom säger på vädret och att tågen ska bli försenade och inställda och skit :(
meen så blir det inte!! Positiva tankar! ;D
YesYes .. det här var nog ungefär vad jag hade att berätta för tillfället .. hoppas ni mår bra!
KramKram


Kommentarer
Postat av: Malin

iih, vad? dom får inte bli inställda...!

2008-01-30 @ 21:00:39
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0