Let's Dance

Jag måste bara säga att DANNY är så jävla stark & såå bra som lyckas ta sig igenom dansen med den smärtan! Och han tar sig inte bara igenom den, han gör det riktigt riktigt bra också!!
Och sen att se honom efteråt .. det syns ju verkligen hur ont han har .. var ärligt talat rädd att han skulle svimma ett tag.
Det gör mig heelt gråtfärdig. =/

Men jag tycker bara det är så sjukt jävla grymt!!! HAN ÄR FANTASTISK!
Stolt!!

Och juryn verkar ju inte fatta ett skit! Näst sämst liksom! Hallåååå?!

Skriver mer imorrn, just nu är jag bara .. jag vet inte ..

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTA! 099-41407 eller sms:a DANNY till 72400. Han är värd det!

Kärlek & Styrka!

Kommentarer
Postat av: cäääsie

ELLER HUR! det såg verkligen ut som han skulle börja gråta när som helst... snuuuuuttt! han är starkast. ÅÅH PUSS PÅ HONOM!
och juryn suger :*

2008-01-18 @ 23:04:05
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0