Min Helg :D

Hejsan på er :)

Vissa har ju fortfarande lov (a) haha, göttgött :D Men aa, tänkte berätta om helgen dårå ;D

Åkte tåg upp till Götet i lördags & mötte världens bästa Malin på stationen :) Gick till nordstan & kollade på akademibokhandeln, haha. Och det var stooort ju, två våningar ;o haha, jag är inte van vid storstan. Och sen så såg vi en sån där killkalender, och så var den bilden på Danny framme, haha :).
Seen gick vi & mötte upp först världens bästa Cassie & sen världens bästa Cissi :)
Sen spårvagn hem till Malin :D , lämnade våra väskor o sådär, och sen buss (omväxling, haha) tillbaks till Nordstan. Gick till Donken & där träffade vi Sandra, Julia & Josse :).
Åt där & satt & pratade & flummade någon timme innan vi tog spårvagn till Gamlestadens fabriker (?) och Bingolotto! :D haha. Kom in bland alla pensionärer, och gick på toa, hängde av oss jackorna o sådär ;) Sen fick man gå in i ett annat rum & äta räkmacka :) haha. Så ställde vi oss i kön för att komma in, meen vi skulle tydligen stå i föreningskön så då fick vi byta. Men vi kom in till sist i alla fall :) hoho! Men aa, sen fattade vi inte vart vi skulle sitta & det var nog lite för lite platser..men det slutade i alla fall med att vi fick sitta på lösa stolar framför föreningsläktaren ;) och fastän vi visste att han inte skulle komma så hoppades vi in i det sista..det hade ju vart så perfekt. Meeeen, tro nu inte att vi hade tråkigt, för det hade vi verkligen inte! ;) Tvärtom. Man kan inte ha annat än kul med er!
Och sen i pausen gick vi & pratade med Let's dance-Björn! ("Jag hatar honom, för han är jättesnygg, men samtidigt är han jätteäcklig & jätteful & jättetrevlig!" sagt av Cassie, haha) men det var faktiskt sant .. för han var liksom snygg, mn ändå ful (-8 men han var snäll i alla fall "Men skriv en lapp så kan jag ge den till honom :D" tacktack! ifall han nu gör det, men jag tror faktiskt det..
Men aa, och sen efter bingolotto, så gav vi honom lappen & tog kort med honom o sådära, hahahha. "Nu får ni lova att rösta på oss, i alla fall i andra hand" "Ja, jo, men självklart (a)"  Och hans danspartner var läskig..haha! nää men typ. Och så pillade hon på honom hela tiden. "Men om jag hade vart ni hade jag röstat på Björn, han är ju mycket snyggare än den där Danny" Ja meen ellerhur -.- haha.
Och sen när vi kom ut från Bingolotto så snöade det :D myyysmyyys! tog massa kort och så, haha.
Sen kom Malins pappa & hämtade oss, så hem till henne igen :) bäddade och kollade på idol-dvd:n :) 2006 såklart :D <3 <3 Sen var det massa praat & ni är underbara! Sen somnade vi .. eller i alla fall jag, haha.
På morgonen vaknade vi ganska seent, åt frukost & gjorde oss iordning .. och sen kooort med självutlösare, hahahaha ;) och sen var det dags att ta spåris till stationen igen, jag skulle ta tåget hem & Cissi & Cassie blev hämtade av Cissis pappa.

Men tacktacktack för den här helgen! Verkligen! Det var såå myys & vi har såå kul & Jag älskar er & saknar er redan!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Malin

I miss you too

2008-01-07 @ 18:51:37
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cäääsie

det var SÅ bra!
saknar dig också!
looove you (L)

2008-01-07 @ 19:34:21
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: CISSI

Älskardigochjasaknardig!

2008-01-07 @ 22:03:09
URL: http://cissiclaussen.blogg.se
Postat av: carro

det sög att D' inte var där :/

2008-01-09 @ 17:42:07
URL: http://carolineolofsson.blogg.se
Postat av: sandra

pusssss o kärlek!

2008-01-09 @ 18:04:37
URL: http://www.darinfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0