That's good

Det är ju tur att mina familj har samma åsikter i alla fall ;)
Pappa: "Om inte Danny får bättre poäng nu ska jag sluta kolla på det här skitprogrammet!"
Mamma: "Nu får ju dom andra visa att de är så mycket bättre då -.- dom verkar inte gilla danny.."

Okey det var liite nära en hjärtattack där :P Jag klarar inte av spänningen med Let´s Dance .. var sjukt rädd att Danny skulle åka idag med .. och då hade det verkligen varit hemskt! Det är psykiskt påfrestande! :P
Och jag fattar ärligt talat inte hur juryn tänker?! Jag tyckte verkligen Danny&Malin var huur bra somhelst och verkligen gjorde en bra show! Dom förtjänade absolut INTE näst lägst poäng (igen) helt sjukt!
Och jag tycker verkligen juryn bedömer olika från par till par, taskigt! Det borde ju vara lika för alla ..

image322

Nuu ska jag soova! (och snora en del..) och äntligen kan det kanske bli lite söta drömmar istället för nattens hemska (jaa, den var faktiskt hemsk!) om att danny åkte ut, haha!

Och just det, 700 kommentarer har ni hittils skrivit i min blogg, inte illa! ;) Vi närmar oss 1000-strecket! ;P

Sweet Dreams!
/ Erica

Kommentarer
Postat av: cäääsie

tack gode gud!

2008-01-26 @ 00:33:49
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Malin

vi får ta ett allvarligt snack med juryn nästa vecka ;)

2008-01-26 @ 15:17:44
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0