Tisdag

Heeeeeeeeey! :)

Idag har vart en sakna-dag ..! jag saknar danny ..! <3
och mina flicks ..! <3

Det är jobbigare nu, när man vet att andra får träffa honom också! men förhoppningsvis blir det snaart :) :)

Hade typ väärldens jobbigaste idrott idag i skolan! Massa springa & annat jobbigt .. haha! Men det värsta var ju när man skulle ha en kompis på axlarna och böja knäna och resa sig igen .. jag orkade inte ens en gång med Mikaela (-8 fast hon orkade inte mig heller..och Agnes orkade inte Lova .. så jag var inte heelt ensam, haha! NejNej jag är inte alls svag (a)

Sen fick vi jobbigaste spanska-läxan, sjuukt mycket!! en uppsats om drömmar, (på en dag!), rätta & lämna in en annan uppsats igen, + översätta en jobbig text -.-
men jag är snaart klar i alla fall ..!
Sen blir dte aerobics :) Måste inviga nya kortet ju ;P

LOOOOOOOOOOOOOOOVEEE :)

Kommentarer
Postat av: cäääsie

och jag saknar er typ MEST I VÄRLDEN!!

2008-01-23 @ 18:07:00
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: jenny

jaaa verkligen :D:D!!

2008-01-23 @ 18:33:31
URL: http://jjeeeenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0