Träna

Hellusan!

Inte riktigt lika depp som igår .. men ni är fortfarande heelt dumma i huvudet, och ibland orkar jag verkligen inte.
Förhoppningsvis fixar sig en grejj i alla fall .. hoppas hoppas!

Skolan idag var la ganska bra .. förresten .. igår på gympan spelade vi rugby! :o addå livsfarligt? Tog man bollen slutade det med att halva klassen låg i en hög på en (-8

Nu ska jag strax iväg och träna .. aerobics ;) alla bah: Ska du träna?! :O haha, men jaa, jag ska börja friskis&svettis nu ;) Två ggr i veckan har jag bestämt :D Ska faktiskt bli kul .. och jag behöver det. ;)

Men yes, hoppas ni mår bra i alla fall .. kanske blir en liten utvärdering av mitt tränande sen ;) haha.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: cäääsieq

jag älskar dig också (L)

2008-01-16 @ 18:46:20
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: cääsie

jag lovar!! och du får heller aldrig tvivla!
jag älskar dig verkligen, och jag menar det från djupet utav mitt hjärta.. (L)

2008-01-16 @ 21:24:46
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0