Andra jobbdagen likaså!

Japp, andra dagen på jobbet gick lika bra den ;) Vi har riktigt kul och får dessutom mycket gjort, så det känns bra!
Bara ca 45 minuter kvar tills allsång på skansen börjar, tjoho! speciellt idag ju, tre mycket speciella killar ska ju uppträda ;) ska bli så kul! :D är så glad .. hihi. Önskar dock man kunde vart där, men med jobb och allt blev dte lite svårt...
Jag hoppas och vet i alla fall att det kommer gå fantastiskt bra :)



förresten så saknar jag dom väldigt mycket, särskilt han den där blonde längst till höger ;) Och jag saknar känslan .. (den där känslan ja, den ska jag förklara för er i ett senare inlägg, vissa har verkligen ingen aning, stackarna!).. och jag saknar alla góa tjejer också!!!
men 6 dagar 6 dagar 6 dagar ... kan inte tiden gå lite fortare?
love
erica

Kommentarer
Postat av: ellen

2008-07-02 @ 13:38:10
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: ellen

måndagmåndagmåndag!!!

2008-07-02 @ 13:38:31
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0