:)

Hallå hallå :)
Allt bra med er?
Har varit lite off här nu igen...inget ovanligt dock ;) Men det är inte riktigt min grej att sitta inne vid datorn på lovet. Dessutom har jag haft o göra! Jobbar ju hela dagarna, och sen sist har jag hunnit med en sväng i Borås och en sväng på Skara sommarland. För att se favoritgrabbarna såklart ;)

Borås var mys! Kom dit ganska sent, för jag jobbade till 16. Agnes mamma körde oss! Kollade in scenen lite, träffade bästaste Cassis och Cissi! Älsklingar!
De skule gå och äta så vi hängde på och checkade läget lite ;) Träffade Ronja också :) Och efter en stund sprang vi på Cicci och flaj på stan! första gången jag träffade underbara Cissi! Gullunge! :)

Sen gick vi till scenen igen, och efter det en sväng förbi hotellet, och vilka kommer där om inte Danny & Erik. hej och kram och lite prat. Han är bra!
Sen träffade vi Erika och Jessica vid scenen :)

Tillbaks till scenen, inte så långt kvar till gig. Jooobbigaste människorna runtom som glodde och skällde! Usch!!! Men sen var det gig, gryyyymt bra! Jag blir så glad :) Jag mår så bra :) Känsla! (O-A EMD I say o-a EMD, haha)

Efteråt var det tillbaks till hotellet. Fyfan med folk, knappt så dom kom in där! Usch! Men ah, han såg oss iaf, såg inte så värst glad ut. =/
Satt därute en stund, sen var det hejdå till alla.
LOVE på er! <3

skriver om skara sen! ;)
puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Puss på dig va!! sötiisen <3

2008-07-21 @ 11:09:57
URL: http://cecilianygren.blogg.se/
Postat av: cissi

tack älskade DUUUUU<3

2008-07-21 @ 16:11:16
URL: http://cissiclaussen.blogg.se/
Postat av: Cassis

Tack sötnos! <3<3

2008-07-21 @ 19:44:21
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0