Skara!

Ja, ska ju berätta om Skara sommarland i lördags också! :) Det var myspys! Dagen började med att jag, Agnes och Lova tog tåget till Göteborg! Därifrån X2000 till Skövde och sedan buss vidare till Skara! Från travbanan gick vi till sommarlandet! :) Gick in där och träffade snart Ronja och Jessica! Tillsammans med dem letade vi upp scenen. Drog dit bänkar som vi satt på (Y). Sen ringde jag Ellen och efter en stund kom hon och Samdra skuttandes! :D <3 <3 <3 (eller var det jag som skuttade?) Satt och väntade ett tag och sedan kom två sötnosar till, boråsarna ;) Haha, Cissi och Cassis såklart! Vi myste, pratade och skrattade! ni är bra! <3

Sen gick jag och Cissi och åkte lite karuseller ... de små! haha. Och jag mådde lite illa, men cissi ville åka igen, haha. Sen gick vi och åt också! Cassis, Ellen och Sandra åt tacobuffé, men jag och Cissi hade inte råd så vi gick till ett hambrgerställe och köpte med oss mat.

När alla var samlade igen började vi dra undan bänkarna, och då blev det liv i lådan! Alla började trängas som tusan! Men vi lyckades som tur var behålla våra platser längst fram! Precis innan gig började det regna, inte okey! Men jag hade min handduk så blev inte så jätteblöt!

Danny stod och kollade in genom ett hål i scenen och var söt! Sen började det! :) Brabrabra, som alltid! Ögonkontakt med matte! :) hihi, han brukar aldri kolla på mig annars (-8 tror jag! haha.

Efter giget förväntade sig alla signering, men nähä, de åkte iväg. Blev ganska besviken eftersom jag skulle ge en lapp till danny...
men vi drog oss mot utgången eftersom Ellen, Sandra och Cassis skulle åka! De gick ut och efter en stund ringde Ellen, så vi fick ens tämpel och gick ut vi med. Matte pratade i telefon läänge, haha. Jag och Ellen hittade ett kikhål och där såg vi danny! ;) Han körde lite slowmotion-dans för oss... Och sen kom han fram.
-Har ni betalat för att gå in här?
-Eh, jaa..
-Hur mycket då?
-220
-Fyfaaan, det var det väl inte värt?


-Var maten god? :)
-Tacobuffén? :o

Sen fick jag ge honom min lapp. Det kändes bra. Fast hade egentligen velat se när han läste...menmen, förhoppningsvis läste han i alla fall, och det är det viktigaste. :)
Sen skulle dem åka vidare, så vinkvink o pusspuss.
Och då var det även dags att säga hejdå till Cassis, Ellen och Sandra!
när dem åkt iväg gick vi andra in på skara igen :) åkte berg-och-dalbanan o sådära! :) hihi! Och sen traskade vi tillbaks till travbanan. Där mötte vi Jessica och Ronja igen! tog bussen och sen var dte en hel del väntan i Skövde. Vi köpte "mat" på pressbyrån och sen satt vi och pratade massa! Sen var det hejdå till Ronja och Jessica och vi tog tåget mot göteborg! Där sprang Cissi till sin buss och Lova mötte upp sin mamma. Jag och Agnes tog tåget hem till falkenberg!

ack för en jättemysig dag alla! Love

Kommentarer
Postat av: Cassis

Tack själv sötnos! :*

2008-07-21 @ 22:00:10
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0