Soft

Hejsvejs!
Sjukt soft på jobbet idag måste jag säga. Vi är redan färdiga med allt som ska göras denna veckan så vi åkte till fegen och hyrde kanoter! Sen paddlade vi ut till en strand där vi solade och badade heela dagen :) mys!

sen när jag kom hem var det direkt iväg till stranden igen med familjen. grillade och sådära. Legolas simmade :) hihi. Och jag tycker om min nya, vita bikini. För en gångs skull känner jag mig inte såå ful i bikini. Eller jo, kanske. Bikini-självförtroende har aldrig varit min grej =/ Har ändå hyyyyyyyyyyfsat bra självförtroende annars, men när det gäller strand och bikini är det lite värre. Tjocka lår och breda höfter gör att jag inte riktigt kan slappna av ... menmen, alla har väl sin svaghet, I guess.

Det blir lite glest med bloggande, och allt annat som har med datorn att göra, för på grund av sommarjobbet är an borta hela dagarna, och på kvällarna är jag trööött ;) så ni vet bara!

nu ska jag kika lite på tv innan sängen väntar ;)
love
erica

Kommentarer
Postat av: Cassis

Du är såååå fin, precis som du är!

2008-07-04 @ 00:52:45
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ooo, nu blev jag besviken, inte ett inlägg som handlar om saknaden av Agnes. Mitt namn finns inte ens med :P Tacktack.

Aja, nu är jag hemma iaf. Puss <3

2008-07-05 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0