Bad

Yes, jag har varit urusel på att blogga. Det beror mestadels på att det är skittråkigt att blogga när bloggen inte funkar som den ska! Men jag ska berätta vad som hänt de senaste dagarna! I fredags var det skattjakt i skolan, hiih! Det var kuul, men min klass kom näst sist, haha! I lördags var jag och mamma i Varberg! Shoppade en klänning till avslutningen, en annan klänning och ett linne :) Senare på kvällen var jag, lova, agnes och hanna hemma hos mikaela för att öva på dansen till musiken. Idag har jag vart på konfirmation, min kusin Lukas konfirmerades :) och även idag vart hos mikaela och övat! Sjuuukt varmt idag, men det gillar vi! Imorgon ska alla nior på skolan till Göteborg, Liseberg it is :D pusspusspusspuss.. Hanna, jag tänker på dig älskling!!!! =/ <3

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag tänker på dig med hanna!

2008-06-01 @ 19:53:08
Postat av: Hanna

Tack båda två <3

Mår lite bättre nu. Men ska typ vara sängliggande i 1-2 dagar till.



Tack för att ni var underbara i lördags.. ses snart. pussar!

2008-06-03 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0