Ännu en onsdag ..

är det bara jag som är konstig, eller går veckorna faktiskt väldigt fort just nu?
Jag tror dte är så. Att det går fort alltså. Känns som ungefär en evighets sen jag befann mig i Göteborg.
Tur att det är dags på söndag igen :) Det är Kärlek för mig.

Min mammas kompis var här innan, och hade med sig en present! haha. Nyfikna? ;)
Det var i alla fall en sån där stooooor plansch på EMD som funnits på statoil :) hihi.

Konfirmation idag. Många sjuka och liknande! Bara jag & Mikaela som är ledare och åtta konfirmander, så det var lugnt! Fick förresten veta att jag ska på anställningsintervju om sommarkyrkan inom en snar framtid! Känns bra, hade nästan helt gett upp hoppet om att få nåt jobb, nu är det bara till å hålla tummarna för att det går bra :)

Måste duscha och plugga litegrann nu. Sen blir det grey´s :) och en sak till, varförvarförvarför har Gossip Girl uppehåll tills i maj?!

Ha en uunderbar kväll :)
Love

Kommentarer
Postat av: malin

vet inte om min förra kommentar skickades? hmm.. men skit att gossip ska ta paus, jag klarar mig inte utan chuck så längee!

2008-03-19 @ 20:47:10
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0