Gårdagen :D

Haha, gårdagen blev lite konstig .. när klockan var typ halv fyra så huxflux bestämde jag & mikaela oss för att åka upp till götet :) fick reda på nån timme tidigare att danny skulle till nån gayklubb där ;)
Först blev vårt tåg försenat ca 40 minuter, eftersom det blev nåt krångel med spåren, så dte kunde bara stå tre tåg där samtidigt. Så 40 minuter spenderade vi med att sitta i ett tåg (ca 1 minut från göteborgs station) med skällande hundar och skrikande ungar!
Men sen mötte vi upp malin på stationen :) och ett tag senare kom ett tåg från stockholm, med en viss stockholms-kille ;) söt på honom säger jag bara! Visst, det kanske inte var så länge, men det var ändå såå bra :)
"Det är på en såndär mysklubb ;)" "Men, det är ju jag som ska ge er nåt!"
och jag fick ju näästan träffa honom på min födelsedag iaf ;) eller på mikaelas iaf, för hon fyllde ju 16 igår!!

Sen åkte vi och checkade läget utanför klubben .. ;) (och klättrade på en jäättehög lyktstolpe, haha!), sen åkte vi hem till malin, kollade på melodifestivalen o sådära :) mys!

Imorse blev det lite krångel, men dte var ändå kul, faktiskt :) och efter att malin åkt hem gick jag & mikaela en stund i nordstan

tack braiga ni <3

Kommentarer
Postat av: cäääsie

ville också vart där :/ kul att ni hade myys iaf!

och vet du en sak? jag saknar dig JÄÄÄÄTTEmkt också :o

2008-03-16 @ 18:36:52
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0