Glad påsk

Jaa Glad Påsk på er :) Hoppas ni haft en bra påskafton hittills ;)
Min har vart luugn .. vaknade tidigt imorse eftersom jag lyckats somna i soffan medans jag kollade på OC, haha!
Så jag sov inte så bra inatt.. :P annars har jag vart ute en långpromenad med pappa & Legolas .. och bara tagit dte lugnt! Det behövs det med..

Fick faktiskt ett påskägg imorse också :) Vår påskhare är alltid så duktig och gömmer mitt och lillebrors ägg, så får vi en vääldigt dåligt ritad karta .. så det brukar ta ett tag! haha. Har ni fått nåt påskägg? ;)

Nu har jag bråttombråttom .. mååste packa! drar ju till götet imorrn med mina sötnosar .. och träffar mina andra sötnosar! och ser en viss sötnos på bingolotto ;) haha.

Ha en bra kväll!
Love
Erica

Kommentarer
Postat av: cäääsie

Glad påsk!
jag fick ett STORT påskägg med massa godis :( och smycken! :) det gillar vi.
men åh, längta tills imorgon!

2008-03-22 @ 22:18:22
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0