My Little Pony

helluu helluuu :)
mår bättre nu i alla fall .. sköönt!! Har inte gjort så mycket idag, pluggat so (strax klar nu, äntligen!), hjälpt mamma att baka .. drömtårta och toscakaka och bullar :D haha! och städat mitt rum .. och kollat på OC ;)

Och så satt jag och kollade unt lite .. skulle kolla om jag skulle beställa från ellos o sådära .. så hamnade jag på topshops hemsida .. och kolla den här!!

image359
Så himla söt! My Little Pony var typ mina idoler när jag var liten (a) haha! Åh, vad jag vill ha den! :P

Nu ska jag göra klart det sista av so:n och sen ska jag bara soofta, första kvällen på lääänge! haha. Sen blir det ju förhoppningsvis frukost på sängen imorrn ;)

pusshejs

Kommentarer
Postat av: Lova

Hoppas verkligen att din födelsedag blir bra eerica! De
är du vääärd! Grattis i förskott:D

2008-03-13 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0