Onsdag

skulle ju blogga också, haha! Har inte hänt så mycket idag .. eller jo, nån dansuppvisning med skolan i Kategattshallen .. nån jättekonstig dans ! haha, de var jätteduktiga, men ibland såg dte lite mysko ut, hahaha! Och jag fick gå upp på scenen o dansa .. hmm .. haha! Som tur var va det inte bara jag ;) hoho!

Sen när jag kom hem var det jäääärnet med SO:n .. uh, hata när det känns som att man inte kommer nånvart! =/ Menmen, ska försöka hinna imorrn, eller rättare sagt, imorrn mååste jag bli klar eftersom det ska lämnas in på fredag. Hann inte med konfan idag, men var tvungen att gå på fadderlägret , från 18-21 .. men jaa, lång tid, men dte var ändå mys!

Och förresten så är jag gladgladglad :D

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0