orka

usch&fy idag igen, haha. Orka att so-uppgiften om afrika är huur jobbig och svår somhelst! Eller egentligen kanske den inte är så svår, bara man kunde hitta informationen någonstans. Liksom recept på nationalrätterna?!
Hatar att det ska va så svårt, och det måste gå jättebra också, för att jag ska kunna höja mig i so. Usch&fy&Blä! Dessutom har vi typ 60 engelskaglosor tills på torsdag, och de har jag inte ens hunnit kolla på ..

jaja, för övrigt har dagen vart helt okey. Fyller år om tre dagar :o det känns verkligen inte så .. sorgligt nog ser jag inte fram emot det särskilt mycket heller =/ inget kan ändå slå förra året ...

måste fortsätta .. hoppas ni mår super!
puss

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205216387_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra kväll

Mvh

Jocke

2008-03-11 @ 18:23:08
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0