Slutdansat ..

Jahapp då blev det så ändå, det är slutdansat för Danny i Let´s Dance .. Väldigt ortvvist egentligen, eller orättvist och orättvist, han förtjänar sååå mycket mer att vara kvar än vad Karl-Petter gör! Meen det är som det är, och jag tycker ändå det är gryymt bra att komma 4:a :) och, salsan var riktigt bra, så som han själv sa, han slutar med flaggan i topp :)

image361

:)
Jag hoppas verkligen att han är stolt!

Och yes, ikväll är det ju dags för finalen av melodifestivalen .. har ni någon favorit?! ;) Jag måste nog säga att jag tycker BWO & Sanna Nielsen är bäst :) Och jag tycker inte Charlotte ska vinna ..

Nu måste jag plugga lite .. tjingpling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0