Surprise

Oj .. gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig .. den blev sååå mycket bättre!
Gick hem till Lova som vanligt vid halv sju .. intet ont anande kom jag gåendes med mitt täcke och min kudde. När jag ringer på öppnar Lova dörren i morgonrock .. lite konstigt tyckte jag det var, men uppfostrad som man är sa jag inget ;) (Jag hade faktiskt klänning och tights på mig, tuur att jag inte tog mina mjukiskläder, haha). Lova verkar lite stressad när hon rycker ifrån mig väskorna och tar min jacka, kramar om mig och säger "Heeej Erica .. HEEEEEEEJ Erica!" varpå Mikaela, Agnes, Louise, Emma & Hanna hoppar fram från vardagsrummet och skriker. Kommer inte riktigt ihåg hur jag reagerade, men jag tror det var nåt med att jag skrek till, snurrade runt ett varv och blev helt vit i ansiktet, haha! Chockad blev jag i alla fall!! Kramar och skratt om hur chockad jag blev följde innan Lova säger "Din present från oss finns på toan!" Jag blir lite fundersam, men öppnar ändå toadörren, ser först ingenting, men så tänds ljuset, och ut kommer Malin! :O Dagens andra stora chock om man säger så! Men åh, vad glad jag blev! Sedan fick jag presenter! haha (det hade ju räckt med festen ju, underbara ungar ;P). Fick i alla fall en berlock till mitt Thomas Sabo-halsband av Malin, Cissi & Cassie (som tyvärr inte kunde komma =/). Ett rött hjärta där det står "Love" .. underbara underbara ni!! <3 ni hade inte behövt ju, kärlek! Och dessutom fick jag en "film" som Malin gjort .. satt precis och kollade på den för andra gången .. sååå fint :').
av Lollo fick jag jag ett presentkort på Kicks .. :) <3 , av Emma och Hanna fick jag ansiktsmask, badskum, bodylotion, tvål .. och inte minst .. ett spelande sugrör!! :D haha söta ni!! <3 Och av Mikaela, Lova och Agnes fick jag (förutom festen) ett scrapbooking-album där de gjort sidor om alla de gånger jag träffat Danny! Sååå fint! Ni är heeelt heelt underbara!!
Sen tror jag att vi åt tacos :) och skrattade .. och flummade .. och .. jaa ni vet! :) Sedan var det nog den där frågesporten som handlade om mig, haha! Hela 39 frågor hade de satt ihop, och jag var domare. Tyckte faktiskt ni var väldigt duktiga ;) Sedan åt vi efterätt .. jordgubbar & marsmallows & vit choklad & glass :)
Efter det tror jag det var dags för galan .. eller hur? haha. Olika tävlingskategorier och allt .. såå kul! :) Jag vann "årets glödlampa" haha! Läängesen jag skrattade så mycket som jag gjorde då! Sen följde mera skratt, mera flum, vi tog "modebilder" med partyhattar, drack cider med zoo-apor, och hade roligt! :D haha.
Seen var det dags för Lollo, Emma & Hanna att åka hem .. men jag, Agnes, Mikaela och Malin sov över hos Lova, mysmys! Idag vaknade vi vid åtta .. gick upp vid nio, åt frukost, gjorde oss iordning, och sen gick vi hem till mig :) Malin fick se hur jag bor (mitt ostädade rum xD) och Legolas&Sandra, haha.
Vid 11:20 gick Malins tåg så mamma körde mig och henne till stationen .. och hejdå till henne =/ <3  


Det var en heeelt underbar kväll! TackTackTack, verkligen! Jag blev såå chockad och såå glad! Taack Mikaela, Lova & Agnes för att ni fixade allt, och tack för det meeeegafina albumet!! <3 Tack Malin för att du kom från Göteborg för min skull! Och tack för skivan, <3 och tack till dig, Cissi och Cassie för den fina berlocken!! <3 Tack lollo, Emma och Hanna för att ni ville komma, och tack för presenterna!

JAG ÄLSKAR ER! och jag saknade Cassie, Cissi, Hanna o Rabaab.

<3

Kommentarer
Postat av: Lova

DU ÄR VÄRD ALLT SLIT! TUSEN GÅNGER OM!!!!!!!!!!!

2008-03-09 @ 17:56:08
Postat av: Malin

nu sitter jag här och gråter! (: myyyyyys kväll! älskar dig!

2008-03-09 @ 18:36:33
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cäääsie

åh, fatta vad gärna jag hade vart där :(
verkar som ni hade det kul iaf!
älskar dig!

2008-03-09 @ 21:09:01
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: cissi

Snuuutt!
Fan att man inte kunde :/ Ville så gärna!!
Älskar dig mktmkt! !
och jag saknar också dig mktmkt!
hoppas ni hade det bäst!
Looooove!

2008-03-10 @ 14:19:26
Postat av: Hanna

hihihi :-)

2008-03-10 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0