Torsdag

Heey :)
Tror inte det blir nåt bloggande om helgen, skriver sen och sparar som utkast istället .. men som sagt .. taaack sötnosar, ni är kärlek för mig ;) <3

Uh, det är redan torsdag, vilket betyder att det bara är tre dagar, tre ynkliga dagar kvar av lovet. usch usch usch. Jaja, jag klarar det .. snart sommarlov .. öh? haha.

Igår var jag först hos veterinären med Legolas .. inget farligt dock, han skulle bara vaccineras, så duktig så! :) haha, och sen gick vi hem till farmor och gick en långpromenad med henne, det var mys!

Idag har jag vart i Ullared med mamma .. lite shopping, haha. Köpte mest såntdär man alltid köper där, trosor, sockar, hårsnoddar osv.. men även en vårjacka (!), en scarves, två par leggings och en stooor ram (ska göra ett kollage). Så har jag även hunnit med att vara i stan en sväng, tjejkväll idag, haha!

Får se om jag skriver lite mer senare ..
puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

(du behöver inte publicera den här kommentaren)
men jag vet inte.. känner att jag måste skriva till D, men jag kan inte formulera det jag vill få fram

2008-03-28 @ 17:40:58
URL: http://malinsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0