Vanlig måndag

jappjapp .. en ganska vanlig, ganska trist måndag! uschusch, vill ha heelg igen! haha. Men tur att mina flicks finns där, annars hade jag nog aldrig orkat kämpa mig igenom skolveckorna ;)
Idag var det nåt informationsmöte för de som ska gå natur, och jag var där, haha. Neje, jag ska inte gå natur .. men på djurvårdslinjen jag ska gå tror jag att jag ska välja till mycket naturämnen (läs, min lärare tvingar mig xD) så ah :)
Och nu är det bestämt med skoltröjjor och allt .. vår klass inte är normal! På framsidan ska det vara en "sköld" som är delad i fyra delar, i en ruta ska det vara en bild på talismanen, i en en trasig glasruta, i en albanörnen och i den sista en bild på Sölwe (vår lärare) med texten "Det här är ett orosmoment". Så långt är dte väl ändå inte sååååå konstigt. (glasruta eftersom en del i vår klass pajat rutor flera ggr, albanörnen för att den vart en symbol för vår klass?! hahaha, bilden på Sölwe för att han alltid säger så, och talismanen för det var nån töntig lek vi lekte ett tag (-8) men under ska det stå 9F, Fashioncore .. liksom hjälp! Det stämmer inte ett dugg in på oss heller .. orka!! Men jaja ..
Tror jag ska köpa byxor också .. men jag vet inte vad det ska stå! Erica är så tråkigt! :P tänkte en grejj först, bara för att det är kul, men vet hur mycket skit jag kommer få. Så vi får se :)
Yesyes, nu ska jag plugga lite .. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0