Vårväder & Länder i Afrika

Heeeey! :)
Riktigt vårväder idag ju! Förutom att det blåser lite kallt, men ändå! Var ute en långpromenad med mamma, lillebror & Legolas .. och då hittade vi den första vitsippan! Snacka om tidigt.
Sen satt vi ute och fikade :) mys, fast det blev rätt kallt efter ett tag ;P
Annars har jag iaf försökt plugga en del So, om Mali, Angola & Madagaskar. Har väl inte gått fullt så bra som jag hoppats .. svåra frågor, och jag har inte ro att sitta framför datan och dega när det är så fint väder! Jaja, en bit har jag kommit iaf, får försöka hinna med en del imorrn med, ska ju in på fredag.
Nu ska jag snaart hem till Lova :) ska nog laga mat och kolla på andra chansen .. mikaela & agnes kommer också :) det blir nog mys!

Ha en bra kväll .. och glöm inte njuta av vädret ;)
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha så fel du hade!!!!!!!!!!!!

2008-03-09 @ 11:59:54
Postat av: Lova

mohahahah andra chansen yeeeeh right:D

2008-03-09 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0