Dans och otur

Tjohey! Alltså, jag måste bara berätta detta, för sån otur kan man typ inte ha! Pratade ju om den perfekta klänningen jag hittat, och i helgen tänkte jag över det och bestämde mig för att köpa den! Så efter skolan igår cyklade jag och Mikaela in till stan, men då hänger dne inte kvar! Frågar i kassan och hon säger att en är i ett provrum och provar två storlekar av den klänningen. Så vi väntar .. och vääääntar. Och till sist kommer hon ut .. och köper miiiiin klänning i miiiiin storlek! Liksom hade vi kommit typ 10 minuter tidigare hade den vart min! Snacka om less jag var sen ... Idag har vi dansat för fulla muggar i skolan ;) Först skulle vi öva på bugg och foxtrot tillsammans med en riktig lärare! Hoho, det var faktiskt kul! :D Lite vareierande hur mycket killarna brydde sig dock, men ändå! Sen var det övaövaöva till klädparaden! Filmade idag också, men vill inte lägga ut det än, eftersom andra klasser kanske kan se det då ;) Så ni får vänta! Nu sa jag strax iväg och käka pizza med alla konfirmandfaddrar, avslutning idag ;) Love / erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0