My life as ..

Yes, måste ju skriva att E.M.D. numera gör såna där My life as-klipp till olika lokaltidningar ;) Detta ska de göra under åtta veckor! Riktigt kul :) Denna vecka får man bland annat se Malin, Cassis, Ellen och Emma, det ni ;) check it out! www.hn.se (haha, får ju göra reklam för min egen lokaltidning ;P) Om en vecka eller två kommer det antagligen vara med en del från denna helgen .. känner att dte finns en liten risk att jag kommer synas .. hahaha! yesyes, nu måste jag fortsätta plugga. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: cassis

jag är såååhääär glad att dom klippte bort nästan hela intervjun (A)

2008-05-12 @ 22:15:46
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0