Grand it is

Hejsan!
Har vart lite mycket de senaste dagarna så därför har det blivit lite dåligt med bloggande. Jag tror helt enkelt ni får vänja er vid att mitt bloggande går upp och ner.

I lördags var jag ju i göteborg på idolsignering. Inga roliga idoler direkt. Men däremot bästaste Malin :) och även Emma!
Och jag saknar D...

 

Hann även med att shoppa litegrann! Köpte en t-shirt på monki och ett överkast på hemtex. Bilder kommer! Myyysig dag i alla fall! <3


Just nu håller jag på att göra mig iordning så smått. Lova kommer snart hit och sen ska vi till graaaaand på disco typ :P haha. Ska bli fett kul! Men jag vill inte ens tänka på hur trött jag kommer vara imorgon....haha!
Ha en underbar kväll
love 
/ e 

Kommentarer
Postat av: erika

vem hejar du på idol? :)

2008-12-04 @ 10:12:38
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0