segsegseg

tjolahopp!
dåligt med bloggande som vanligt...men vet ni, jag har bestämt att jag ska börja "satsa" på bloggen igen, alltså börja skriva varje dag, lägga ut dagens outfit osv.. detta kommer börja gälla på torsdag, för då har jag klarat av det tredje provet denna veckan. Behöver dock fortfarande hjälp med headern...malin & cassis erbjöd sig att hjälpa till förra gången, fortfarande frivilliga? (a) eller någon annan som har lust att hjälpa till? :)
Skolan idag var väl okej, matteprov...mindre kul. Men nu är jag klar med matte A :D så nu ska jag börja med matte B nästa vecka. Var i stan och köpte en jättefin klänning idag också! :) Den kan jag visa upp på torsdag!

Och jag diggar Dannys nya singel Radio :) Jag blir såsåså glad! :) japp!

nu måste jag fixa lite i mitt rum...har ju gkort om där också! Det ska ni också få se så småningom! ;D
puss på alla älsklingar!
/ e

Kommentarer
Postat av: lova

tack tack! kul att du har börjat blogga mer:D

2008-11-04 @ 21:13:37
Postat av: Cassis

Jag är fortfarande frivillig, hihi :) Men jag är inte så värsta bra på det.

2008-11-04 @ 22:04:30
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: malin

jodå visstvisst kan jag det! men cassis är nog lite bättre.. ;)

2008-11-05 @ 18:09:38
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0