Shoppat

tjolahopp!
idag har jag vart duktig och pluggat i princip hela dagen! Det behövdes. Matten just nu är rena döden! :( hatahatahata. Imorgon blir det först falkenbergs kyrka där det är återinvigning, haha. Jag måste dit eftersom konfirmanderna ska dit ;) Sen ska jag och mamma övningsköra första gången. Jag kommer dö. Eller döda nån. Haha.
Sen ska jag in till stan och hänga med Agnes på audition för körslaget! :D
Och nej, jag lovar, jag ska inte sjunga ;) hahahahaha!

Lovade ju att visa vad jag shoppade i göteborg förra helgen. Var ju inte så mycket, men i alla fall!

  

vit t-shirt med tryck -monki
brunt överkast -hemtex

det var det ;) haha.
återkommer om en stund
love
/ e











Kommentarer
Postat av: anna

svar: min knasboll du är ja (a) haha nää men eh ..

jag vet inte (8 min brorsa har fixat de till mejj

åh han har laddat ner de på nått olaglig sätt (8



för i buktik kostar det galet, galet mkt :| xD

2008-11-22 @ 20:03:58
URL: http://sissigiriiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0