jaa..!

fick för nån timme sen frågan, "saknar du danny?"
"njaa, jag vet inte riktigt", svarade jag. Och just då kändes det faktiskt som att jag inte gjorde det.

När jag sen kollade på videon där han snackar om sin nya skiva förstod jag att jag lurat mig själv. Eller kanske egentligen undanhållt sanningen för mig själv. För att det inte ska bli för jobbigt. Sanningen är att jag saknar honom. Och just nu behöver jag träffa honom mer än nånsin. Men jag försöker att inte tänka för mycket på det.

Det bra är att det är looooooooooov! Och på måndag får jag träffa några älsklingar! Men jag kommer sakna dom som inte är med! Det vet ni! :*
Tack för vänner!
love.

Kommentarer
Postat av: ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 18:37:16
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0