Back to school

Japp, idag var det dags för skola igen! Men jag började inte förräns 12:40 så det var skööönt :) Och väl i skolan hade vi bara två lektioner ;) Softsoft. Men det kändes nästan lite onödigt att åka dit, men jaja!
Och idag var det ännu kallare! Höll på att frysa ihjäl när jag cyklade till och från busstationen! Imorgon får det nog bli vantar!
När jag kom hem följde jag med pappa och handlade. Jättekul, haha. Stog och bläddrade i lite tidningar och upptäckte att jag var med i Se&Hör :O men jag fick inga pengar för det! Det suger...haha.
Sen har jag även hunnit med att se ett avsnitt av OTH och pluggat litegranna :)
Fotade dagens outfit också ... men det hade hunnit bli ganska mörkt så det blev inga superbilder direkt. Och sen behöver jag nog träna lite på att använda självutlösaren, hoho.



svarta ballerinas, donna girl
ljusa jeans, vero moda
vitt baslinne, jc
blårutig skjorta, vero moda
skinnjacka, h&m
väska, svea
svart diadem, ?

sov så sött änglar! :)
/ erica


4 dagar kvar ... <3

Kommentarer
Postat av: sandra

ååå min söta erica!

2008-09-16 @ 16:07:39
URL: http://bb
Postat av: ellen

söta duuuuuu!!! :*

2008-09-16 @ 18:42:32
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0