Dags att lägga ner!!!

okey nu är det nog dags att sluta...jag har lyckats ta bort hela menyn =/  fan! får försöka fixa det imorgon. Nu är jag för trött! Är den här texten förresten för svår att läsa? Hope not...
Alla får hålla tummarna för att jag lyckas få tillbaks menyn igen!!! Ska försöka hitta en annan bakgrund också, den här var kanske inte den roligaste ;)

Blev ingen outfit-bild idag eftersom jag hade på mig samma kläder idag igen, förutom vita tygskor istället för stövlarna ;) har letat upp mina färgade strumpbyxor idag också, jag älskar färgade strumpbyxor :D haha



dååååålig bild! men cerise, lila och mörkblå strumpbyxor, alla från kappahl.

Nu ska jag dra mig från datorn för ikväll. Är inte så trött, men börjar bli redigt förkyld, så behöver nog sova!
Godnatt änglar! <3

5 dagar kvar...! <3




wohoo! menyn vart inte alls borta! :) hihi! nu kan jag gå o lägga mig utan att känna mig misslyckad! ;) LOVE!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: haha, done :D

2008-09-14 @ 22:00:30
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0