Dålig bloggerska!

haha vad kul det låter...men jaa, just nu är jag inge vidare på att blogga, och det beror helt enkelt på att jag inte har tid! Den här dagen har också vart fullspäckad. Först skola, sen direkt till stan där jag hittade ett par jeans och två t-shirtar! :D ska försöka hinna köpa det imorgon efter skolan. Riktigt snyggt! "åh, ska du byta stil? :D" var mammas kommentar, haha. Hon tycker jag ska använda byxor oftare änkjol/klänning..fråga mig inte varför!
Sen stack jag hem och åt och sen blev det bil ner till skrea strand där jag tränade aerobics! Sjukt skönt att träna, men sjukt svårt program! haha.

Nu sitter jag här, nyduschad och ren! ;) Blir ingen dagens outfit idag heller, men till helgen ska jag lägga ut flera stycken, så håll ut, hahahhaha.

imorgon blir nog typ världens bästa dag för då kommer mina älsklingar hit :D puss på det!!!
nu ska jag strax kika idol ...jag blev full på min coca-cola, så full på min coca-cola...hahaha bäst ;)
love
/ erica
 

den här bilden har inget med detta att göra...men jaa, han är bra!!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du är braa gumman och Danny också..Så ni är två som är bra. Oj, herregud, vilken logik jag har xD hahaha

2008-09-18 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0