Designhjälp?

Hejhopp!
Den här dagen har vart rätt soft. Har mest tagit det lugnt, pluggat lite och sådär. Behövs lugna dagar! :) Imorgon ska jag till kyrkan, det är dags för ett gäng nya konfirmander nu! Det ska bli mysigt faktiskt. Har nog faktiskt saknat det. Det finns andra saker jag saknat också...som jag försökt förtränga. Jag försökte verkligen den här gången, försökte att inte sakna, försökte att inte tänka. Men det är bara att inse att det inte funkar... jag saknar honom! och det.

och apropå rubriken...finns det nån söt människa därute som skulle vilja hjälpa mig med en ny header? :) ska sätta igång att fixa bakgrunden och texten nu. Det är ju som sagt höst ;) och jag har blivit inspirerad av ellen och malin som fixat så fint ;D

Dagens
vill ha: Alla One Tree Hill-säsongerna på dvd, geeee mig! (och nya kläder! :D)
låt: If only you ...
bästa: soooooova ut!
tråkigaste: plugg
godaste: marabou digestive, mums! :)
roligaste: legolas, han är knäpp när han är ute, haha.

oj, vad aktiv jag är idag! och jag har redan börjat fundera på nästa inlägg, haha! får nog hejda mig lite ;)
LOVE!


Kommentarer
Postat av: emelieeeeee, grr <3

jag kan nog hjälpa dej med att fixa en header (;

du kan ju kolla på min blogg för att se lite hur jag gör.

men jag kan nog göra lite hur som helst (:

2008-09-14 @ 16:55:04
URL: http://pemeli.blogg.se/
Postat av: Malin

I can help om du vill!

2008-09-15 @ 09:56:10
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0