Måndag

Börjar denna veckan med en dagens outfit, duktigt va?! ;) Idag fick det bli sooft! (Y) haha.

 

skor, adidas (intersport
jeans, veromoda
vitt brottarlinne, jc
lila oversize t-shirt, veromoda
stora örhängen, h&m

Idag var en rätt jobbig dag i skolan. Fick veta att en kille som gick i tvåan tagit självmord! =/ Han åkte alltid med min buss och det var liksom bara en självklarhet att han var där varje dag. Nu finns han inte längre. Inte för att jag kände honom direkt...men ändå. Det berör ändå. Och som alltid börjar jag tänka...för mycket. Livet är jävligt orättvist. Så är det bara. Men jag är också jävligt glad för allt som jag har!
Grät en del när jag såg ellens fina video också (ellenhyldgaard.blogg.se) :') Och sen kunde jag inte sluta så då grät jag lite fler glädjetårar som slutade i dåliga tårar ändå. Som erica s sa till mig idag, "du är komplicerad erica!" visserligen var det ett skämt, men det ligger nog lite sanning i det ändå.!
Än en gång, jag är så sjukt, galet lyckligt lottad som har er. TACK.

Lova och jag på friskis idag var ju en höjdare, pinsamt! hahahahahhahahaha. Så kan det gå!
Nu är batteriet slut!
puss&godnatt!
love

Kommentarer
Postat av: Cassis

Puss på ellens video! :*

2008-09-22 @ 22:38:59
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Malin

ush vad hemskt! hur hade han gjort?

2008-09-23 @ 15:53:19
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: lova

hahahah så jäkla borta var vi!

2008-09-23 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0