Kalmar & Växjö!

Ja, det var ju dethär med att jag skulle vara bättre på att blogga...en vecka senare..hmmm! Men kära vänner,eftersom jag börjar skolan om exakt en vecka, så kan jag lova att det blir bättre! Dessutom har den här veckan varit lite smått fullspäckad, så då är det inte alltid så lätt att ha tid med bloggen!

I onsdags var det i alla fall fest i Holm. Ganska najs på det va! Lite mindre najs att somna typ tre när man vet att man måste gå upp klockan 7. På torsdagskvällen bar det nämligen av mot Småland tillsammans med Cassis, Sandra & Lova. Första stoppet på vår resa var Kalmar. Orkar inte skriva sådär detaljerat, för ingen kommer fatta ändå, så det blir lite punkter här va! =)

  • Sov i bilen...hahaha, öppna munnar på det!
  • Stannade och åt mat!
  • Framme i underbara Kalmar! Varmt!!!
  • Gick runt och kände oss som turister
  • Träffade Emma
  • Checkade in på hotellet. "Tror ni artisterna är här?" Vänder mig om och ser Kim, Agnes och Matte
  • Fixar och donar i rum 606, lila på det!
  • Ut på stan. Massa minnen!
  • Glass
  • Upp på rummet
  • Dela korridor med Erik Hassle och Danny
  • Soundcheck
  • Bakad potatis
  • Signering, som vi inte gick på
  • Träffade Carro & co (:
  • In på hotellet..."Vad heter ni?" "Erica Johansson" VIP på det!
  • Årets bild!
  • Treeevlig Kim, treeeevlig Erik Hassle
  • Sen var det dags för rix! brabrabra!
  • In på hotellet...hej på Erik. hejdå (???) på Danny.
  • Sitter och pratar högt om E & D...hör hissen, känner på mig att det är nån av dem...Erik såklart, hahahah
  • Det jääääääävla albumet som jag släpade runt på! Där låg påsen i korridoren, klart alla stannade och tittade
  • Ut på stan, Donkeeeen! Aslång tid för att få en ynka cheeseburgare, gratis sprite
  • Ute och gick...skrattade åt alla stackars jävlar som väntade på bussen
  • Tillbaks till hotellet
  • Träffade Lovisa :)
  • Gratis kaffe i lobbyn !!!
  • Eh...inga kommentarer på hur flummiga vi var...jag vill inte ens veta hur knäpp jag var faktiskt
  • hejhej artister
  • E köpte glad
  • "VAD GÖR NI HÄR?! GÅ O LÄGG ER NU!!!! hahahahhaha"
  • sen gick vi och la oss...jag och lova då, sandra och cassis sov redan. Fast vi väckte dem kanske lite...

  • Ställde klockan på morgonen
  • Frukost!!!
  • Inga kommentarer på hur länge vi satt där...
  • 20 (?) tallrikar senare...
  • Våfflor!
  • Hämta ägg
  • Artister med solglasögon. Bakfulla? Diviga?
  • Vissa glodde
  • Kim satt själv
  • Danny pratade med alla
  • Upp till rummet, packa ihop...
  • Håll koll i korridoren! (jävla album)
  • jag blev jättesur
  • checka ut
  • Danny & co på väg ut till bilen, vi på väg ut till bilen, klart dem stog parkerade bakom varandra
  • Jättesmile på danny
  • Jättesur på mig (slänger albumen i marken)
  • Danny kör (???)
  • Vi åker mot kalmar!
  • Sov lite igen (öppna munnar?!)









    • Framma i Växjö efter ett tag...trots att gpsen inte kan höger och vänster
    • Checka in på hotellet
    • Gjorde oss iordning på rummet
    • Ut på stan
    • Hello flashbacks!
    • Bakad potatis! (Vi kör på det ja!)
    • Massa prat på matstället <3
    • Janet är en diva!!!
    • Signering
    • Jättesur innan...jag hade värsta planen på vad jag skulle säga...hahaha
    • Danny skulle signera albumet...slutade med att alla tre satt och kollade och kommenterade. "Fan va fula vi var Danny" "Shit vad ni har växt! Ni har blivit så vackra" "Hahahahaha, vad liten du är" Han verkade iaf jätteglad så det gav lite utdelning att jag släpade runt på dem jävla albumen hela tiden! (:
    • Peptalk
    • Tillbaks till hotellet, fixfix
    • Till scenen
    • Jag och Cassis såg ramsells, sen gick vi ut
    • Milkskake och prat!
    • Crazy kväll på trottoaren!
    • Donkeeeeeeeen, kön var lite mindre än vad vi trodde!
    • Gick och åt!
    • Tillbaks till hotellet, duschade...pratade om dokumentären (det borde göras en!) sen sooooooov vi! Fy tusan vad skönt
    • Vaknade av väckarklockan
    • Lyckades ändå missa frukosten...jävla hotell!
    • In till stan
    • ica - naturgodis!
    • pressbyrån - drickyoghurt!
    • tillbaks till hotellet, checka ut
    • tillbaks till stan, träffade D lite snabbt...konstiga kramar där ja!
    • In i bilen och börja resan hem!
    • Massa dans och konstigheter innan vi var framme i falkenberg
    • hejdå till mina älskade flickor














    Mitt album därja! :D
    TACK tjejer för underbara dagar. I love you.



Kommentarer
Postat av: sandra

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå vilken rolig lista

fan va jag uppskattade den o vad jag skratta

o vad jag hade det bra

i love you girl <3

2009-08-10 @ 23:07:51
URL: http://bbajsungen.blogg.se/
Postat av: cassis

hahahahahahahaha perfekt ju! <3

älskar dig.

2009-08-11 @ 00:11:02
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0